Wykład
Szkolenie zamknięte
Szkolenia dla firm
Czwartek, 18 Lipca 2019
Oceń nas

W skali od 0 do 10, jak bardzo prawdopodobne jest, że poleci Pan nas swojemu znajomemu?
0 => nie poleciłbym w ogóle,
10 => zdecydowanie poleciłbym
Masz pytania?
zadzwoń do nas
Tel. 785 563 463
lub napisz do nas

Kadra trenerska & partnerzy


Kadra trenerska

Jesteśmy dumni z kadry, która stanowi pion naszej Szkoły dla Biznesu. Wiele można o niej dobrego powiedzieć. Nasi trenerzy stanowią elitę dydaktyczną w kraju i za granicą. Mogą poszczycić się tytułami naukowymi najlepszych uczelni. Pracują na co dzień z młodzieżą akademicką w Polsce i na całym świecie. Część z nich to profesorowie prestiżowych studiów MBA.

Klienci naszej szkoły mają więc pewność, że wiedza płynie od praktyków, którzy oprócz pracy akademickiej, mają duże doświadczenie w międzynarodowych koncernach, występują na światowej klasy konferencjach z tematyki B2B, B2C.

Szkolenia marketingowe prowadzone są przez ekspertów z obszaru brandingu i sprzedaży, zarządzania przedsiębiorstwem oraz rozwoju osobistego.

Kadra naszej szkoły stosuje tylko nowoczesne metody trenerskie, jakie wykorzystywane są w globalnych firmach i jednostkach. Każdy z wykładowców reprezentuje etyczne podejście do biznesu.

Dostosowujemy ofertę szkoleniową do Państwa potrzeb. Z tego powodu zapewniamy możliwość prowadzenia zajęć w języku angielskim lub rosyjskim. Z każdym trenerem można umawiać się na indywidualne konsultacje doradcze. Kierujemy się zasadą: trener jest dla Klienta, a nie odwrotnie. Jeśli wymaga tego sytuacja, możemy przeprowadzić szkolenie zamknięte w siedzibie Państwa firmy, jak też szkolenie wyjazdowe.



INFOLINIA  785 563 463

TOMASZ DZIEDZINA

Konsultant, coach, mentor, trener

 
Od  połowy lat dziwiećdziesiątych jestem związany ze sprzedażą oraz zarządzaniem. Swoją kariere zawodową rozpoczynałem w dużych organizacjach korporacyjnych . Międzynarodowe środowisko oraz wysoka kultura organizacyjna wykształciła we mnie duże poczucie odpowiedzialności oraz profesjonalizmu w obszarach:
 Sprzedaży  Negocjacji  Komunikacji  Zarządzania operacyjnego  Zarządzania kadrami  Zarządzania zmianą  Organizacji i architektury przedsiębiorstw  Budowaniem struktur   Systemy oceny personelu  Architektura procesów sprzedaży i dystrybucji
Moje wykształcenie (Instytut Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, Institut fur Management Und Verkaufstraining Hamburg, MBA NW University) oraz długoletnie doświadczenie zawodowe (Aral Polska, Trening System, Valsir Polska, Kopp, Esunbed Polska) dało mi możliwość szerokiego spojrzenia na wiele obszarów działania operacyjnego firm, które to z pasją przekazuję innym. Pracując w polskich realiach i rzeczywistości biznesowej zawsze staram się dopasowywać mój przekaz oraz wiedzę do panujących warunków działania firmy i jej otoczenia.
Godziny przeprowadzonych zajęć oraz konsultacji dla  wszystkich szczebli organizacji (od pracowników liniowych aż do poziomu zarządu) w firmach o różnych profilach, handlowych, produkcyjnych, produkcyjno handlowych dało mi możliwość wypracowania najlepszych metod dydaktycznych.
Z przyjemnością zajmuję się konsultacjami, mentoringiem, szkoleniami, treningami oraz coachingiem, jak również doradztwem na każdym szczeblu organizacji.  
Szkolenia mają zawsze charakter treningu, z jednej strony pokazującej aspekt teorii  a z drugiej praktyki opartej na doświadczeniach zawodowych uczestników takich sesji.
 Coaching i mentoring to zawsze praca nad wszystkimi najlepszymi doświadczeniami uczestnika oraz ukierunkowywanie i wdrożenie oczekiwanych wzorców, wymaganych przez organizację w obszarze w którym firma funkcjonuje. 
Konsultacje oraz doradztwo to zespół elementów wspomagających działania zarządcze i kreatywne kierowanie zespołem jak również skuteczne przywództwo. 
W mojej pracy, zawsze na pierwszymi miejscu stawiam skuteczną realizację postawionych mi celów ze strony Zleceniodawcy.  Gwarantuję wysoki poziom merytoryczny oraz fachowość popartą moim doświadczeniem zawodowym.

ADRIAN WOJCIECHOWSKI

 

 Absolwent Uniwersytetu Zielonogórskiego – kierunek pedagogika (2004r).

Dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe zdobywane na stanowiskach: Przedstawiciela Handlowego (Elbrevery oraz E.Wedel S.A.), Merchandisera/ PH, Kierownika Regionu Sprzedaży, Specjalisty ds. Kluczowych Klientów Hurtowych (KAM-a), oraz Trenera w dziale Rozwoju (Philip Morris Poland S.A.), Ogólnopolskiego Trenera Sprzedaży, Managera ds. Szkoleń Sprzedażowych na  Polskę i  kraje Bałtyckie, Managera ds. Szkoleń i Rozwoju na Europę Północno-Wschodnią (Unilever Food Solutions), Dyrektora ds. Sprzedaży i Rozwoju, Dyrektora Handlowego  (Syto Co-Packaging Poland).

Założyciel firmy szkoleniowej Akademia Biznesu, trener, coach, motywator i konsultant, znający bardzo dobrze realia rynku Food service, FMCG oraz B2B (HoReCa, budowlanego, detalicznego oraz agencji reklamowych). Ekspert Horeca. Assesor w projektach Development Center i Assesment Center, czasami wspierający procesy rekrutacyjne.

 Przeprowadził setki praktycznych szkoleń z zakresu umiejętności miękkich gł. szeroko pojętych szkoleń sprzedażowych, komunikacji oraz  budowania biznesu i efektywnego  zespołu. 

 10 letnia praktyka w rozwoju wiedzy i umiejętności pracowników wewnątrz firm (Philp Morris International oraz Unilever) jak ścisła współpraca z kluczowymi Partnerami biznesowymi z szerokiego zakresu i różnych poziomów dla klientów m.in. dla  Makro, Selgros, Iglotex, Farutex, Eurocash , Pepsico z zakresu warsztatów sprzedażowych, efektywnej komunikacji, budowania biznesu (DC/ AC , JBP, CBP), budowania zeposłu , zarzadzania  oraz skutecznej motywacji 

Największy sukces to  m.in.  Polish National Sales Awards – w kategorii najlepsza innowacja roku w 2011r za projekt Menu Engineering.

 Prywatnie –„ lubi sport” - wyczynowo trenując Judo (mistrz Polski juniorów w Judo), obecnie rekreacyjnie : rower spinningowy, crossfit. Poznaniak lubiący podróżować,  Kochający gotować dla rodziny i poszukujący nowych doznań kulinarnych

TOMASZ WOJTYŚ

Socjolog z wykształcenia, sprzedawca z urodzenia. Całą swoją karierę zawodową poświęcił na pracę w działach sprzedaży, poznając specyfikę pracy zarówno z klientem detalicznym, jak i międzynarodowymi sieciami handlowymi. Manager sprzedaży z 15-letnim doświadczeniem pracy w m.in. sektorze FMCG i usług B2B. Przez lata związany między innymi z Pepsico, Demos Polska i Wolters Kluwer.

Specjalizuje się w profesjonalnej obsłudze klienta, technikach sprzedaży, negocjacjach handlowych.


MAŁGORZATA KWIECIEŃ


Małgorzata Kwiecień
Trener biznesu & Coach

 

Jestem certyfikowanym coachem International Coach Federation ( ICF ) na poziomie ACC i trenerem biznesu. Od 19 lat moją pasją jest wspieranie ludzi i firm w rozwoju poprzez szkolenia i coaching.
Jestem również twórcą autorskich procesów rozwojowych wzbogaconych wsparciem mentorskim, coachingowym i treningowym. Wdrażam procesy rozwojowe dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów.
Jako wieloletni menedżer posiadam doświadczenie w obszarach: rozwoju kompetencji kadry menedżerskiej, technikach sprzedaży i tworzeniu standardów obsługi klienta, budowania efektywnych zespołów oraz coachingu zespołowego i grupowego.
Pracowałam dla takich firm jak: IKEA, Roche Holding AG, Citibank, PKO BP, Telewizja Polska S.A., Stiefel, Renault, Lafarge, Roche Diagnostic, Schindler Polska S.A.,Tech Data S.A., i inne.


MOJE PRZYGOTOWANIE MERYTORYCZNE
•    Ukończyłam studia na Uniwersytecie Łódzkim,
•    Studia Podyplomowe MBA na Akademii L. Koźmińskiego,
•    Akademię Coachingu CoachWise Essentials, Equipped – program akredytowany  (ACTP )przez International Coach Federation realizowny przez Coaching Center
•    Akredytowany Coach ACC ICF
•    Szkołę Coachingu Grupowego i Zespołowego realizowaną przez Pracownię Coachingu NOVO.
•    Oxford Cognitive Therapy Centre – 3 – letnie szkolenie w zakresie oddziaływań poznawczo – behawioralnych
•    Canadian Institute of NLP and Advanced Clinical Development  NLP Master - Practitioner
•    Szkoła Trenerów Biznesu
•    Facet5 – Certyfikat w zakresie metodologii 
•    Insights Polska - Certyfikat w zakresie metodologii Insights Discovery

DZIAŁALNOŚĆ POZA ZAWODOWA
•    Golf, turystyka górska, zdrowe odżywianie

KLUCZOWE PROJEKTY SZKOLENIOWE

•    AKADEMIA KOMPETENCJI MENEDŻERSKICH – Opracowałam i przeprowadziłam szkolenia w dwuletnim projekcie szkoleniowym pod nazwą „Akademia menedżera” dla AXA Polska.
•    ZARZĄDZANIE ZMIANĄ – Przeprowadziłam szkolenia z wdrażania zmian ( w czasie fuzji ) w rocznym projekcie dla sieci sprzedaży HDI GERLING, Aspecta.
•    LADERSHIP – Przeprowadziłam cykl szkoleń dla kadry menedżerskiej, dla takich firm jak: Rosche, Tech Data S.A., Zakłady Kuźnicze, Schindler Polska, Fiat Auto Poland, Infor Training S.A., Centrala Zaopatrzenia Hutnictwa, PKO BP, Stiefel Polska, TV Polska, Polfarma i inne.
•    AKADEMIA ROZWOJU KOMPETENCJI SPRZEDAŻOWYCH – Opracowałam program i zarządzałam grupą 17 trenerów przy realizacji projektu rozwoju kompetencji sprzedażowych dla przedstawicieli handlowych sieci sprzedaży w Citibank.
•    AKADEMIA SPRZEDAŻY – Opracowałam, szkoliłam i zarządzałam wieloma projektami szkoleń oraz coachingu „on the job” dla działów sprzedaży m.in. w takich firmach jak: Roche, Radio Eska, Time&Space Media House, PKO BP, Bank BPH, BIG BANK GDAŃSKI, Otis S.A., BZ WBK, Aspecta, Renault i wiele innych.
•    ROZWÓJ KOMPETENCJI MENEDŻERSKICH – Przeprowadziłam 3 miesięczny cykl seminariów dla medycznej kadry zarządzającej w Centrum Zdrowia Dziecka.
•    AKADEMIA MENEDŻERA – Opracowałam, zarządzałam merytorycznie zespołem trenerów jako Master Trener oraz przeprowadziłam szkolenia (120 dni) w ramach projektu Akademii Menedżera dla Telekomunikacji Polskiej S.A.
•    AKADEMIA TRENERA – Opracowałam, zarządzałam projektem i zrealizowałam roczny program rozwoju dla trenerów w firmie Telekomunikacja Polska S.A. 
•    AKADEMIA ASYSTENTEK I SEKRETREK – opracowałam i przeprowadziłam cykl szkoleń otwartych dla asystentek i sekretarek z zakresu rozwoju kompetencji ( komunikacja, asertywność, radzenie sobie ze stresem, obsługa klienta )
•    COACHING dla średniej i wyższej kadry menedżerskiej – prowadzenie sesji coachingowych dla menedżerów w AXA POLSKA, Centrali Zaopatrzenia Hutnictwa, Schindler Polska, HDI Gerling i innych.



MAGDALENA KACZMAREK

Magdalena Kaczmarek

 

Trenerka biznesu, coach. Ukończyła Socjologię na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu Moderator, Studium Mediacji i Negocjacji (Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych w Poznaniu), Podyplomowych Studiów Menedżerskich (Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu) oraz Szkoły AC/DC. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu prowadzenia skutecznych działań rekrutacyjnych, tworzenia i zarządzania zespołami (ze szczególnym uwzględnieniem tematyki motywacji) oraz sprzedaży. Realizowała program rozwoju talentów w firmie produkcyjnej branży automotive. Prowadzi także projekty na zlecenie działów HR, jako zewnętrzny wykonawca (zarządzanie projektami w metodyce IPMA - certyfikat D nr 625/2010). W roku 2016 uczestniczyła jako trener, coach i doradca w 6-miesięcznym projekcie Google Rising Stars, w którym współpracowała z 21 agencjami reklamowymi wytypowanymi przez Google Polska do tego prestiżowego programu. Aktualnie jest zaangażowana w kolejną edycję tego programu. 

 

Autorka artykułów z zakresu zarządzania i motywowania pracowników. Artykuły dostępne są na stronie www.hrpolska.pl

 

Jako trener oraz coach współpracowała m.in. z następującymi firmami: AVON Cosmetics Polska Sp. z o.o., Boehringer Ingelheim Sp. z o.o., "DAP-MED-PROJECT" Dominika Pulikowska, Doradztwo Gospodarcze PMC, EBCC Sp .z.o.o., El-Team Sp. z o.o., Eureka Group Sp. z o.o., Fundacja RAZEM, Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej, Google Polska, Gebr. Heinemann Poland Sp. z o.o., Gamet Sp. z o.o., Hemet Sp. z o.o., JDJ Bachalski, JTI - Japan Tobacco International, Politechnika Wrocławska, Pol-Skone Sp. z o.o., Profes Centrum Kształcenia i Doradztwa, Służba Ochrony Kolei, Urząd Skarbowy w Poznaniu, ZUS – Poznań, ZUS – Lekarze Orzecznicy, Viessmann Technika Grzewcza Sp. z o.o., Jungheinrich Polska Sp. z o.o., El Team, 

 

Zrealizowała badania assessment center/development center, dla następujących firm: Jungheinrich Polska Sp. z o.o., GoodMills, Protea Sp. z o.o, AXIT Sp. z o.o., Bridgestone Polska, Huta Stalowa Wola S.A., IBM, Vissman, Van der Wal Polska Sp. z o.o.

 

Jako menedżer współpracowała z następującymi firmami: C.T. Oskar (Kierownik Działu Pośrednictwa do pracy za granicą), Air Bites Polska Sp. z o.o. (Kierownik Oddziału w latach 2005-2006 oraz Kierownik Sprzedaży w latach 2006-2007), Motobrados (Interim Menedżer)

 

Zrealizowała projekty szkoleniowe w obszarach: podstawy prowadzenia rozmów rekrutacyjnych, zaawansowane procesy rekrutacyjne, zarządzanie zespołem, zarządzanie zespołem produkcyjnym, motywowanie pracowników (na podstawie autorskiego programu zbudowanego w oparciu o Teorię Samodeterminacji), komunikacja interpersonalna, zarządzanie zespołami sprzedażowymi, profesjonalna obsługa klienta, techniki sprzedaży, techniki radzenia sobie w trudnych sytuacjach w obsłudze klienta, telesprzedaż, angażowanie pokolenia Y w miejscu pracy, rozwiązywanie konfliktów.

 

Realizowała sesje kreatywne, których celem było wypracowanie rozwiązań wpływających na wzrost satysfakcji pracowników.

WOJCIECH KRUPA

DOŚWIADCZENIE:

Wojciech traktuje przestrzeń biurową jako strategiczny zasób Organizacji oraz wierzy, że tylko te najlepsze napędzają realizację jej celów, budując zaangażowaną społeczność, wspierając kulturę organizacyjną i employer branding.

W ramach codziennych obowiązków towarzyszy w tworzeniu oraz implementacji strategii miejsca pracy oraz pomaga zrozumieć i przeprowadzić kluczowe kwestie związane z zarządzaniem zmianą. Poprzez doradztwo strategiczne łączy cele i założenia biznesowe Organizacji tak, aby w długim okresie czasu zwrot inwestycji w przestrzeń biurową był jak największy.

Poprzednio Wojciech prowadził projekty strategii miejsca pracy oraz zarządzania zmianą dla takich Organizacji jak: DHL, Corning Optical, BGŻ BNP Paribas.

KWALIFIKACJE:

Wojciech holds a Masters Degree in Commodity Science  (University of Economics in Cracow).

DR ZBIGNIEW CHMIELEWSKI

DOŚWIADCZENIE:

Zbigniew Chmielewski od 1987 roku zajmuje się komunikacją przedsiębiorstw, w tym organizacją procesów wewnętrznych, procedur, internal PR itp.,

a także projektowaniem komunikacji wizualnej.

Realizował liczne audyty firm i organizacji pod kątem procedur, komunikacji wewnętrznej, relacji pracowniczych. Samodzielnie lub jako członek zespołu zrealizował kilkanaście naukowych projektów badawczych z zakresu komunikowania.                                        

Jest wykładowcą w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Jest autorem i redaktorem ponad 30 publikacji naukowych.

Prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu komunikacji, w tym metod ewaluacji działań komunikacyjnych, dla firm i instytucji (Carrefour Polska, Gamrat, Grupa PSB, Urząd Miasta Łodzi, PGE SA, i in.)

KWALIFIKACJE:

Zbigniew jest doktorem nauk humanistycznych,

o specjalności komunikacja społeczna

DR NIKITA ZONIN


Nikita A. Zonin, PhD was born is Leningrad (now St.Petersburg) in 1974.

In 1991 he entered St.Petersburg State University where he majored in Global Economy and International Economic Relations. In 1995-1996 he also studied at Savoie University (France) where he received bachelor degree in commerce and sales

In 1997 after graduating from St.Petersburg State University Nikita together with a companion launched a startup in travel business – the 1st Russian web-based tour-operator specializing in incoming to Russia. Simultaneously he started post-graduate studies at the University that resulted in successful defense of a PhD thesis in 2007.

In 2008 Nikita was employed by Algeco Group (world leader in modular construction) as the country manager to launch Russian subsidiary of the Group. Despite severe economic crisis environment his team managed to develop successful business in St.Petersburg and Moscow through discovering new market segments.

Since 2010 Nikita has worked in higher economical and business education. In 2010-2011 he had taught economic and management subjects in English and French languages at St.Petersburg State University of Economics and Finance and in 2011 he was invited to Immanuel Kant Baltic Federal University (Kaliningrad) where he has worked first as senior lecturer and then as associate professor specializing first in Marketing and having later switched to Innovation Management

While teaching marketing Nikita has applied innovative techniques like computer simulations and learning by doing. In order to develop his teaching skills he has regularly participated in various professional trainings such as Advanced Business English (Kaplan Colleges, Scotland), International Management Teachers Academy (Bled School of Management, Slovenia), Innovative Economy and Technological Entrepreneurship (ITMO, St.Petersburg), Innovation workshop (Scoltech, Moscow) and other. He has also made several publications rated in Russian Scientific Index.

Nikita Zonin is married and has 3 kids. He is fond of intellectual games and travelling.

A. BARTŁOMIEJCZAK

ALDONA BARTŁOMIEJCZAK - Doświadczony językoznawca biznesowego języka rosyjskiego, praktyk, wieloletni manager w eksporcie na rynki Byłego ZSSR, doradca zawodowy, lektor, coach. Od wielu lat związana z handlem krajowym i zagranicznym w różnych branżach na różnych stanowiskach. Doświadczony praktyk w zakresie tworzenia i rozwoju strategii sprzedażowych w Unii Europejskiej i na Rynkach WNP. Wykładowca i metodyczka biznesowego języka rosyjskiego. Twórczyni programów nauczania pomagające w  szlifowaniu zawodowym języka. Trener w zakresie zarządzania poprzez cele, zarządzania sobą w czasie, negocjacji, technik sprzedaży, podnoszenia standardów obsługi trudnego. Pomaga rozwiązywać bardzo skomplikowane problemy przedsiębiorców, managerów, handlowców, napawając swoim optymizmem.
Nasza doświadczona Pani trener przeprowadzi dla Państwa: 
- szkolenia z zakresu kompetencji miękkich;
- doradztwo zawodowe i edukacyjne;
- coaching (spotkania indywidualne, warsztaty z grupą);
- kursy indywidualne i grupowe języka rosyjskiego;
- kursy języka rosyjskiego w biznesie z elementami przepisów celnych oraz elementami kultury wschodniej;
- audyty działów handlowych/eksportowych.

DR MAREK ZIELIŃSKI

DR MAREK ZIELIŃSKI - Jeden z naszym partnerem biznesowym jest Pan Doktor Nauk Ekonomicznych Marek Zieliński, wykładowca, Współzałożyciel Centrum B2B.
Jest wybitnym ekspertem w interakcjach biznesowych, marketingowych, negocjacjach z trydnymi klientami, współautorem książki „Komunikacja w relacjach business-to-business” oraz członekiem międzynarodowych stowarzyszeń naukowych: Industrial Marketing and Purchasing Group oraz Global Sales Science Institute.
Dydaktyk, prelegent oraz keynote speaker na polskich i zagranicznych konferencjach naukowych.
Jako pracownik UE w Poznaniu prowadzi zajęcia z komunikacji w biznesie, wykłada również na studiach podyplomowych (Zarządzanie Sprzedażą, Zarządzanie Marketingowe na Rynku B2B, Psychologia Biznesu) oraz w programach MBA.
Obecnie. pełni funkcję kierownika Podyplomowych Studiów Komunikacji i Perswazji w Biznesie. Dzięki licznym stażom zagranicznym (m.in. Tokyo, Mediolan, Stambuł, Heidelberg) zdobył doświadczenie pracy w zespołach międzynarodowych.

DR HAB. G. LESZCZYŃSKI

DR HAB. GRZEGORZ LESZCZYŃSKI Naszym  partnerem jest Współzałożyciel Centrm B2B, profesor nadzwyczajny UE w Poznaniu. Jest wybitnym ekspertem w zagadnieniach marketingu B2B, zarządzania relacjami z klientami i badań rynku. Obecnie jest Kierownikiem SP" Zarządzanie Marketingowe na Rynku B2B.
Autor i współautor książek „Badania marketingowe na rynku B2B, „Pomiar marketingu B2B”, „Adaptacja w relacjach B2B. Uwarunkowania i efekty”, „Komunikacja na rynku B2B”, „Kreatywność w biznesie” oraz ponad stu publikacji na temat marketingu i relacji B2B, badań marketingowych i kreatywności w biznesie.
Członek międzynarodowej grupy badawczej IMP, uczestnik wielu konferencji międzynarodowych i staży na uniwersytetach i instytucjach badawczych w Belgii, Francji, Japonii, Niemczech, Turcji, Szwajcarii, na Węgrzech i we Włoszech.