Wykład
Szkolenie zamknięte
Szkolenia dla firm
Wtorek, 10 Grudnia 2019
Oceń nas

W skali od 0 do 10, jak bardzo prawdopodobne jest, że poleci Pan nas swojemu znajomemu?
0 => nie poleciłbym w ogóle,
10 => zdecydowanie poleciłbym
Masz pytania?
zadzwoń do nas
Tel. 785 563 463
lub napisz do nas

Aktualności

DEKLARACJA POUFNOŚCI DANYCH OSOBOWYCH


Zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO i RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (zwanym RODO), przekazujemy Państwu następujące informacje dotyczące bezpieczeństwa danych osobowych przetwarzanych przez naszą firmę z wykorzystaniem dokumentów tradycyjnych, poczty elektronicznej lub strony internetowej:

 

  1. Administratorem danych osobowych jest S4B marketing@s4b.edu.pl

 

  1. Przetwarzamy dane osobowe zgodnie z obowiązującym prawem:

 

  • na podstawie dobrowolnie udzielonej przez Państwa zgody
  • na podstawie prawomocnych umów handlowych zawieranych z Państwem
  • zgodnie z naszym uprawnionym interesem np. prawem do prowadzenia działalności gospodarczej, a w szczególności do prezentowania swojej oferty handlowej
  • zgodnie z wymaganiami dotyczącymi interesu publicznego, wynikającymi np. z ustawy o rachunkowości lub z prawa podatkowego. 

 

  1. Przetwarzamy dane osobowe zgodnie z wszystkimi zasadami opisanymi w RODO:

 

  • w sposób rzetelny i przejrzysty ( np. poprzez publikację tego dokumentu spełniamy obowiązek informacyjny wobec Państwa, wdrożyliśmy i stosujemy POLITYKĘ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH)
  • zbieramy dane w najmniejszym możliwym zakresie i tylko w konkretnych, znanych Państwu celach,
  • umożliwiamy Państwu dostęp do Państwa danych w celu ich poprawiania, uaktualniania, aby były one zawsze prawidłowe,
  • ograniczamy ich przechowywanie do niezbędnego przedziału czasowego, później je niszczymy lub archiwizujemy, jeśli tego wymaga prawo,
  • nie podejmujemy w sposób zautomatyzowany decyzji na podstawie posiadanych danych osobowych (nie stosujemy profilowania), 
  • zabezpieczamy dane osobowe przed nieuprawnionym dostępem, utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, zgodnie z wymogiem integralności i poufności,
  • umożliwiamy Państwu wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych, realizując tzw. prawo do bycia zapomnianym, z wyjątkiem przypadków, gdy jest to niemożliwe ze względu na obowiązującą umowę lub przepisy prawne np. podatkowe,
  • informujemy o możliwości wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku niezgodnego z prawem przetwarzania Państwa danych osobowych.

 

  1. Wdrażamy środki techniczne i organizacyjne oraz stosujemy niezbędne zabezpieczenia w celu zapewnienia skutecznej ochrony danych osobowych.

 

  1. Nie przekazujemy Państwa danych innym firmom, z wyjątkiem serwisantów, którym zlecamy wykonanie usług w naszym imieniu bliżej Państwa siedziby, aby skrócić czas dojazdu i obniżyć koszt obsługi serwisowej lub firm transportujących nasze wyroby pod adresy dostawy podane przez klientów.

 

  1. Dostęp do Państwa danych, w ograniczonym, niezbędnym zakresie na podstawie tzw. umów powierzenia, mogą mieć firmy, którym zlecamy wykonanie obsługi prawnej, dostawcy oprogramowania i sprzętu komputerowego, ochrony mienia. Firmy te zobowiązują się do stosowania zabezpieczeń gwarantujących poufność i bezpieczeństwo danych osobowych, do których mają dostęp zgodnie z art.28 RODO.

 

  1. Zakres przetwarzania danych osobowych z wykorzystaniem naszej strony  internetowej jest ograniczony do :

 

  • informacji wpisywanych dobrowolnie do formularzy kontaktowych przez użytkowników strony internetowej. Zapewniamy zaszyfrowany, bezpieczny sposób przesyłania tych danych bezpośrednio do naszych pracowników upoważnionych do przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO, oraz zobowiązujemy się do przechowywania danych przez okres niezbędny do realizacji umowy handlowej, rozliczeń finansowych i obowiązków podatkowych,
  • danych pochodzących z pików „cookies”, które są całkowicie anonimowe i w każdym momencie możliwe do usunięcia przez użytkownika strony internetowej z dysku jego komputera;

 

  1. Dane osobowe pozyskiwane za pośrednictwem naszej strony internetowej służą następującym celom:

 

  • informacje z formularzy wykorzystujemy wyłącznie do konkretnego celu, określonego w tytule każdego z formularzy, taka forma komunikacji przyspiesza i ułatwia Państwu kontakt z nami, usprawnia obsługę handlową i serwisową,
  • informacje zawarte w plikach „cookies” służą do celów statystycznych (analiza popularności poszczególnych podstron naszego serwisu internetowego z wykorzystaniem statystyk Google Analytics). 

 

  1. Do naszej strony internetowej nie ma podłączonych żadnych wtyczek dostępu do mediów społecznościowych, ani reklam z innych firm.